vrijdag 4 augustus 2017

WATCH JOURNEY: De liefde van een man met de Blancpain Vijftig Vijanden

Het is een gemeenschappelijk dilemma dat als je eenmaal op je volgende tijdstip hebt besloten, kan een tweede dilemma vaak ingaan. Welk materiaal? Welke band? Welke kleur? Dit (laat het gezicht zien, heel gelukkig) werd onlangs geconfronteerd door onze fotograaf Kristian, die door verschillende verdraaien van het lot net is herenigd met zijn 'eerste horologische liefde'; De Blancpain Vijftig Vijanden. Alles wordt geopenbaard in deze slag door blaasrekening zoals verteld aan Time + Tide Editor, Felix Scholz over verschillende koffie in het centrum van Melbourne. De prachtige foto's zijn door niemand anders dan Kristian zelf. Hij deed een uitgebreide shoot uitsluitend voor Time + Tide op het strand van Apollo Bay: "Ik heb al mijn uitrusting zandig en mijn $ 7k Nikon op rotsen gelaten, maar alles is overleefd . Het heeft nogal wat krassen, dus ik kan gewoon ontspannen en genieten. ' 
FS: KD, TEL ME JE GESCHIEDENIS MET BLANCPAIN? WE WORDEN OPGESTELD VAN JE INSTAGRAM VOEDEN DAT JE GEEN EVEN VOORDAT?
KD: Terug in 2009, na vele jaren van het wensen, hopen, lusten en kwijlen, besloot ik mezelf te behandelen aan een horloge dat ik mijn graal beschouwde - de Blancpain Vijftig Vijanden. Ik heb altijd gezegd dat als ik het als fotograaf maak, zou ik mezelf belonen met de mooiste tijd die ik kon veroorloven, en er was geen debat hoe lang het zou zijn.
Helaas, na een paar jaar in eigendom, vond ik mezelf in de ongelukkige situatie door mijn agent in Los Angeles afgeschrikt te worden, en daardoor moest ik geld ophalen, zodat de Vijftig Vader moest gaan. Op het moment, terwijl het verdrietig was om het te zien, wist ik dat ik ooit haar rug op mijn pols zou hebben, en jaren later heb ik haar nu terug en kon ik niet stoppen met lachen!
Blancpain-fifty-fathoms-9
FS: HOE WORDT HET NU TE WORDEN GESTELD?
KD: Het voelt me ​​geweldig om de Vijftig terug op mijn pols te hebben. De vreugde van het bezitten van een horloge dat zo veel geluk brengt, telkens als ik naar mijn pols kijk, helpt me helemaal mijn stressniveau te verlichten en maakt me productiever - geen grap.
Blancpain-fifty-fathoms-15
FS: WAT HEEFT DE VIJFIGE VADEN UW 'EERSTE LIEFDE'? HOE was het meer speciaal dan andere luxe horloges die je had gehad?
KD: Being a diver, the Fifty is built to last and stand the tests of time and anything thrown at it along the way. There’s something reassuring about knowing your watch can withstand the pressure of 300m depths and all the knocks and bumps associated with such a mighty diver. Even though I know I’ll never go deeper than 1% of that depth, I know my Fifty will withstand the rigours of daily life without a hitch.
Besides its robust tool watch design (which is equally comfortable in a board room) it was the classical looks of the Fifty Fathoms that drew me in – a curved sapphire crystal and curved sapphire bezel! Those are the key distinctions that make the Fifty stand out from the rest. There are some incredible dive watches available in the marketplace, and no matter how many I tried and flipped, non could tame the lust I had for the Fifty Fathoms.
Blancpain-fifty-fathoms-28
FS: WHY THE FIFTY FATHOMS? WHAT APPEALED TO YOU ABOUT BLANCPAIN IN THE FIRST PLACE?
KD: To me the Blancpain Fifty Fathoms is like a diver in a tuxedo. Handsome, well dressed and ready for any action.
Aside from that, Blancpain is one of the oldest brands, going back to 1735, and have always been a manufacture that creates classically styled timepieces without conforming to contemporary pressures as other brands often do. Sure, their designs are a little more conservative compared to other brands, yet with gorgeous complications that make them stand out from the pack. I also love that they’re staying true to their original design philosophy and the Fifty Fathoms is a wonderful example of this.

Bekijk meer imitatie rolex en Rolex Sky Dweller

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

horloges Rolex Day Date

horloges Zwitsers Rolex

horloges Hublot